Skip to main content

Política

La junta local del PP es disol en bloc per la imposició de candidat

  • Josep M. Roca

La crisi del Partit Popular a Santa Coloma acaba de viure un nou capítol en decidir per unanimitat dels seus membres dissoldre la Junta Local i deixar sol el candidat Miguel Jurado imposat per la direcció de Barcelona i especialment per l’alcaldable de Badalona Xavier García Albiol.

Laura Rodera, ex regidora i presidenta local fins aquest diumenge, ja havia avançat a El mirall.net aquesta possibilitat que s’ha confirmat en un breu comunicat enviat per la junta i que reproduïm al final d’aquest article. Els membres de la Junta Local ja van mostrar la seva disconformitat amb el candidat Manuel Gallego proposat per Dolors Monserrat, qui s’enfronta a García Albiol per la presidència del PP a Catalunya.

Aquesta primera candidatura es va poder revocar, però la proposta de l’alcaldable badaloní es va confirmar divendres passat. La dissolució de la Junta Local, que suposa l’abandó de tots els càrrecs que tenien els seus membres en el partit, suposa que el nou candidat haurà d’elaborar la llista electoral que presentarà a les municipals sense cap de les persones que han mantingut el partit en funcionament des de la desfeta electoral de fa quatre anys, en què els populars van perdre els dos regidors que tenien i van sortir del consistori.

Caldrà veure quina serà la reacció del PP català davant aquesta decisió irrevocable dels seus militants colomencs.

COMUNICAT DE LA JUNTA LOCAL DEL PP

Reunida la junta local del Partido Popular de Santa Coloma de Gramanet y una vez finalizada la misma, consideramos oportuno realizar la siguiente declaración:    Ante el nulo reconocimiento  por parte de nuestro partido a nivel provincial por el trabajo realizado durante los últimos cuatro años por las personas que componemos esta junta,   partido al  cual tantos años y renuncias personales hemos entregado,  así como por la designación a dedo de un candidato para las próximas elecciones municipales 2023, candidato que en ningún momento ha sido consensuado con la junta local tal y como tenemos constancia también ha sucedido en otros municipios. Hemos tomado la decisión por mayoría absoluta de disolver esta junta local y en el mismo acto de renunciar en pleno a los cargos que hasta este momento hemos venido ostentando dentro de la misma.

Junta Local del Partido Popular de Santa Coloma de Gramenet.

 

Fotos: Laura Rodera, en la portada, en el temps que va ser regidora, i en l'interior, en una convenció del PP a Sevilla